Handlekurv
Antall billetter: 0
Sum: 0 NOK
 
 

Velkommen til kundeservice

Spørsmål om arrangementet, slik som tidspunkt, priser m.m. skal rettes til arrangøren.

Dersom du har spørsmål som gjelder hvordan man kjøper en webbillett, så les hjelpetekstene som guider deg gjennom bookingen og kjøpet. Ved andre spørsmål, så les gjennom vanlige spørsmål og svar nedenfor. Skulle du ikke få svar på ditt spørsmål nedenfor, så send gjerne ditt spørsmål til support.

VIKTIG! Angi dato og klokkeslett da du la inn bookingen, samt dato og tid for det bookede arrangementet, og ditt navn og telefonnummer slik at vi kan kontakte deg om det trengs. Har du glemt brukernavn eller passord, klikk her.

Ved spørsmål om hvilke billetter du har booket eller som du vil se dine billetter på nytt kan du logge inn via "mine sider". Når du er innlogget på mine sider, kan du som bruker se de bookinger og kjøp av billetter som man har gjort. Man kan skrive ut sine billetter, og også sende dem til den registrerte e-mail adressen.

Vanlige spørsmål og svar:

Spørsmål: Jeg har booket og kjøpt billetter, men blitt syk?

Svar: Normalt refunderes ikke kjøpt billett. Vi på Webbiljett.no kan ikke besvare spørsmål knyttet til om kjøpt billett refunderes av ansvarlig anlegg. For spørsmål om refusjon, ta kontakt med det ansvarlige anlegget.

Spørsmål: Mitt kjøp ble avbrutt, hvordan kan jeg få tak i mine billetter?

Svar: Har du fullført alle trinn og fått opp siste siden som bekrefter at ditt kjøp er gjennomført og at dine billetter er sendt til din e-mail adresse, så kan det hende at du får beskjed om at tidsbegrensningen for siden er utløpt. Av sikkerhetsårsaker er den en tidsgrense som gjør at man ikke kan forlate/glemme webleseren i innlogget stand på bookingsidene slik at utenforstående får tilgang til dine betalte billetter. Av denne årsak kan den være at tidsgrensen overskrides i det øyeblikk du velger å skrive ut billettene. Billettene mailes alltid til din registrerte e-mailadresse, samt at du som registrert kunde kan logge inn på mine sider for å se dine billetter. Du kan også skrive ut dine billetter og sende dem på nytt til din registrerte e-mail adresse via mine sider.

Spørsmål: Mailen med billettene har ikke kommet?

Svar: Det kan være at du ved en feil har oppgitt feil e-mail adresse (feilstavelse m.m).  Enkelte mailleverandører  kan også bruke noe lengre tid på å levere e-mailen. Som kunde kan du alltid logge inn på mine sider for å se de billetter du har kjøpt. Du kan også skrive ut dine kjøpte billetter og sende dem på nytt til den registrerte e-mail adressen.

Spørsmål: Billettene ligger ikke vedlagt i e-mailen?

Svar: Enkelte antivirusprogram kan blokkere mail med vedlegg, og enkelte mailleverandører kan bruke noe lengre tid på å levere mailen. Som kunde kan du alltid logge inn på "mine sider" for å se dine billetter.
En tjenste fra webbiljett.se